"Týždeň, možno týždeň a pol"

Autor: Matúš Jaco | 13.1.2011 o 0:37 | Karma článku: 6,19 | Prečítané:  1232x

Som naivný človek. Áno, priznávam to otvorene a bez nátlaku. Ešte stále si myslím, že ak je niečo logické, tak to určite bude tak ako to logicky má byť. Že ak sa niečo dá urobiť tak, tak sa to tak urobí a nie inak. Pre rôzne úradovňe, vybavovne, odbavovne, "prepášky", okienka  a obcianské centrá som dokonalým fackovacím panákom, ktorého možno zas a opakovane plieskať, a ja nepoviem nič, pretože som to pri svojej naivite naozaj nečakal. Naposledy ma plesli dnes, na Slovenskej pošte…

Poslal som dobierkou balík, ten si dotyčný na pošte neprebral. Teraz si tam len tak sedí. Kdesi v Bratislave v obvode, kde sa nachádza Solivarská ulica a človek. Ten človek mi ešte v piatok do telefónu plakal, že už ho dvaja predajcovia ťahali za nos, a že keď mu ten svoj telefón pošlem na dobierku expresne ešte dnes, on mi priplatí. Pri svojej naivite som sa vybral hneď na poštu s tým, že za päť minút pošlem a som vybavený. Omyl číslo 1! Vypísať podací lístok, vypísať bankovú zloženku, vypísať … vypísať… vypísať…

 

Telefón je preč, prišiel pondelok, email: "došiel Vám?"… odpoveď: "nie ešte nie"… utorok: "došiel Vám?" … odpoveď (neskoro večer): "viete musím sa Vám priznať, ja som ho ani neprebral lebo cez víkend som dostal výhodnejšiu ponuku na kúpu"… ten, ktorý plakal nad zlými ľudmi sa stal zlým človekom…. po niekoľkých naivných pokusoch donútiť ho aby išiel na poštu podpísať, že odmieta prevziať balík som sa na tú svoju poštu vybral sám. Pri dobierke je totiž čas skladovania na pošte približne 18 dní, dovtedy by možno ten môj telefón aj zhrdzavel, a ja ho chcem predsa rýchlo predať. Jediná cesta ako o neho rýchlo požiadať späť je čarovné slovo REKLAMÁCIA. Onému čarovnému slovíčku mimochodom naivne verí okrem mňa aj hromada iných ľudí. Samozrejme iba dovtedy, kým chcú niečo reklamovať.

 

Naivne som oslovil pani pri okienku. Hocaké formuláre sú už povinnosťou a preto i ja som s pokorou prebral ten reklamačný. Chvíľu som strávil vypisovaním kolóniek, a potom to prišlo. Papier som podal pani v okienku s extrémne naivnou otázkou: "pošlú mi ten telefón už zajtra?" (ak áno, bežnou poštou by do piatku, snáď do pondelka mohol byť späť)… a vtedy sa to stalo: "žiadosť teraz vybaví vedúca pobočky. Keď sa to zreklamuje, budete oboznámený na vašej adrese."… "A kedy to asi tak bude?"… "Tak o týždeň, týždeň a pol"…

 

Naivne nečakaná odpoveď ma posunula dozadu. Zobral som podací lístok a neschopný povedať čokoľvek som s hlbokým povzdychom odkráčal von.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Tataráky by mali zmiznúť z reštaurácií. Ľudia sa ich však nechcú vzdať

Reštaurácie sa o tatarákoch boja hovoriť, mnohé ich majú v jedálnych lístkoch.

TECH

Miliardár Musk ukázal, ako chce kolonizovať Mars

Podnikateľ chce začať expedície na Mars o dva roky.

KOMENTÁRE

Keď sa hipster primátor najviac rozumie bicyklovaniu

Prevádzkar hovorí, že chce ľuďom v klube prinášať všetky žánre.


Už ste čítali?