reklama

"Týždeň, možno týždeň a pol"

Som naivný človek. Áno, priznávam to otvorene a bez nátlaku. Ešte stále si myslím, že ak je niečo logické, tak to určite bude tak ako to logicky má byť. Že ak sa niečo dá urobiť tak, tak sa to tak urobí a nie inak. Pre rôzne úradovňe, vybavovne, odbavovne, "prepášky", okienka  a obcianské centrá som dokonalým fackovacím panákom, ktorého možno zas a opakovane plieskať, a ja nepoviem nič, pretože som to pri svojej naivite naozaj nečakal. Naposledy ma plesli dnes, na Slovenskej pošte…

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Poslal som dobierkou balík, ten si dotyčný na pošte neprebral. Teraz si tam len tak sedí. Kdesi v Bratislave v obvode, kde sa nachádza Solivarská ulica a človek. Ten človek mi ešte v piatok do telefónu plakal, že už ho dvaja predajcovia ťahali za nos, a že keď mu ten svoj telefón pošlem na dobierku expresne ešte dnes, on mi priplatí. Pri svojej naivite som sa vybral hneď na poštu s tým, že za päť minút pošlem a som vybavený. Omyl číslo 1! Vypísať podací lístok, vypísať bankovú zloženku, vypísať … vypísať… vypísať…

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Telefón je preč, prišiel pondelok, email: "došiel Vám?"… odpoveď: "nie ešte nie"… utorok: "došiel Vám?" … odpoveď (neskoro večer): "viete musím sa Vám priznať, ja som ho ani neprebral lebo cez víkend som dostal výhodnejšiu ponuku na kúpu"… ten, ktorý plakal nad zlými ľudmi sa stal zlým človekom…. po niekoľkých naivných pokusoch donútiť ho aby išiel na poštu podpísať, že odmieta prevziať balík som sa na tú svoju poštu vybral sám. Pri dobierke je totiž čas skladovania na pošte približne 18 dní, dovtedy by možno ten môj telefón aj zhrdzavel, a ja ho chcem predsa rýchlo predať. Jediná cesta ako o neho rýchlo požiadať späť je čarovné slovo REKLAMÁCIA. Onému čarovnému slovíčku mimochodom naivne verí okrem mňa aj hromada iných ľudí. Samozrejme iba dovtedy, kým chcú niečo reklamovať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Naivne som oslovil pani pri okienku. Hocaké formuláre sú už povinnosťou a preto i ja som s pokorou prebral ten reklamačný. Chvíľu som strávil vypisovaním kolóniek, a potom to prišlo. Papier som podal pani v okienku s extrémne naivnou otázkou: "pošlú mi ten telefón už zajtra?" (ak áno, bežnou poštou by do piatku, snáď do pondelka mohol byť späť)… a vtedy sa to stalo: "žiadosť teraz vybaví vedúca pobočky. Keď sa to zreklamuje, budete oboznámený na vašej adrese."… "A kedy to asi tak bude?"… "Tak o týždeň, týždeň a pol"…

Naivne nečakaná odpoveď ma posunula dozadu. Zobral som podací lístok a neschopný povedať čokoľvek som s hlbokým povzdychom odkráčal von.

Matúš Jaco

Matúš Jaco

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu